Jak rezervovat

Výběr vhodného objektu

  • Poté, co naleznete ten „pravý“ objekt si vyberte požadovaný termín a klikněte na odkaz Rezervujte.
  • Na rezervační stránce vidíte kód objektu (číslo), název, základní cenu objektu a vybraný termín.
  • Ve formuláři vyplňte prosím požadované kontaktní údaje. Pokud máte domácí zvíře, tak u psa uveďte do poznámky rasu a váhu (u pejska, kde to nelze specifikovat napište malý či velký voříšek). Pokud necestujete s pejskem, ale s jiným domácím mazlíčkem (kočka, morče, králík…), uveďte nám tuto informaci také do poznámky.
  • Po vyplnění formuláře si prosím, pročtěte Všeobecné prodejní podmínky a vyplněný formulář odešlete.
  • Během cca 5 minut od odeslání rezervace obdržíte e-mail s potvrzením přijetí rezervace.

Co se bude dít po rezervaci

  • V případě, že je objekt na poptávku, tak Vám jej do následujícího pracovního dne ověříme. Pokud vybraný termín nebude volný, obdržíte od nás nabídku alternativních možností ubytování.
  • Během následujícího pracovního dne Vás budeme telefonicky kontaktovat pro ověření vaší rezervace a doplnění údajů pro závaznou přihlášku.
  • Na zadaný e-mail pošleme závaznou přihlášku a platební údaje.
  • Platba je rozdělena na zálohu 30% splatnou ihned a doplatek splatný 45 dní před začátkem pobytu. V případě, že do odjezdu zbývá méně než 45 dnů, je celá částka splatná ihned.
  • Při přijetí každé platby od nás dostanete potvrzení e-mailem.
  • Po zaplacení doplatku vám nejpozději 14 dní před nájezdem zašleme e-mailem ubytovací poukaz a podrobné pokyny s popisem či mapkou příjezdu na objekt.


Způsoby platby

Úhradu vaší dovolené můžete provést mnoha způsoby. Je pouze na vás, kterou variantu si vyberete.

  • Převodem na účet, nebo poštovní poukázkou:
    Platbu prosím zašlete na náš účet číslo: 176849243/0300 vedeného u ČSOB. Jako variabilní symbol uveďte číslo rezervace, které naleznete vpravo nahoře na vaší přihlášce.
  • V hotovosti:
    Platbu můžete provést v naší prodejně na adrese: Hradec Králové, Komenského 249. Mapa kudy k nám.

Našim klientům vycházíme maximálně vstříc při platbě vybraného pobytu či zájezdu jinou formou než přímou úhradou.

Přijímáme platby:

Poukázkami a šeky
  • SODEXO PASS – Holiday Pass, Flexi Pass, Fokus Pass, Dárkový Pass, Bonus Pass 
  • EDENRED CZ – Edenred Holiday, Edenred Multi a Edenred Compliments 
  • UP ČESKÁ REPUBLIKA – Šek dovolená, Unišek, Unišek +, Unišek+FKSP, Cadhoc 
  • Poukázky mohou být uplatněny až do celkové výše ceny pobytu (při zakoupení přímo v CK B&K Tour). Platbu poukázkami lze kombinovat s jinými slevami uvedenými v katalogu do max. výše 5% (max. 400 Kč pro pobyty v ČR a na Slovensku). Poukázky musí být uplatněny v jejich plné hodnotě. V případě storna pobytu nebude ve výši uplatněných poukázek vrácena hotovost, klient si však může objednat jiný pobyt či zájezd do doby platnosti poukázky.
Benefitními programy
  • Vaši dovolenou můžete rovněž uhradit formou benefitních programů BENEFITY a.s., BENEFIT PLUS, ePass, eVoucher, Flexi Pass CARD, Edenred Benefity Café, Gallery Beta nebo Gusto Karta. Platí pro pobyty a zájezdy zakoupené přímo v CK B&K Tour. Platbu benefitními programy lze kombinovat s jinými slevami uvedenými v katalogu do max. výše 5% (max. 400 Kč pro pobyty v ČR a na Slovensku).
Fondy FKSP
  • Zajistíme pro Vás fakturaci na zaměstnavatele a tím i proplacení dovolené z fondu FKSP.
  • Příspěvky z fondů FKSP lze kombinovat se slevami uvedenými v katalogu bez omezení.

Vzory poukázek

Holiday Pass  Flexi Pass  Fokus Pass Dárkový Pass   Ticket holiday  Ticket Compliments   Cadhoc 2014/2015  Ticket multi  Šek dovolená  Unišek+


Dárkové poukazy

Rádi Vám na pobyt z nabídky CK B&K Tour vystavíme dárkový poukaz.

  • Hodnotu (cenu) dárkového poukazu a text si můžete libovolně zvolit dle Vašeho přání.
  • Dárkový poukaz lze objednat na e-mailové adrese: rezervace@bktour.cz
  • Platnost dárkového poukazu je časově omezená a lze jej uplatnit pouze přímo v CK B&K Tour.
  • Nevyčerpaná hodnota poukazu se neproplácí.


Cestovní pojištění

Základní cena zájezdu nezahrnuje cestovní pojištění. Pokud máte zájem využít cestovní pojištění pojišťovny UNIQA, můžete si vybrat z níže uvedených variant.

Pojištění pro pobyty v České republice

Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta II.A)
  • 12 Kč za osobu a den, děti do 18 let 9 Kč na den. Zahrnuje úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škody a storno poplatků (do výše 80 % ceny zájezdů, maximálně však 15 000 Kč).
Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta II.B)
  • 32 Kč za osobu a den, děti do 18 let 28 Kč na den. Zahrnuje úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škody a storno poplatků (do výše 80 % ceny zájezdů, maximálně však 35 000 Kč).

Pojištění pro pobyty v zahraničí

Základní pojištění (varianta I. A)
  • 31 Kč za osobu a den, děti do 18 let 16 Kč na den. Zahrnuje léčebné výlohy včetně asistenční služby, úrazové pojištění, pojištění zavazadel, pojištění odpovědnosti za škody. Pojištění také zahrnuje povinné umístění pojištěného do karantény v zahraničí a vzniklé náklady na ubytování a stravování až do výše 2 500 Kč na osobu a den ( maximálně však do výše 20 000 Kč za jednu osobu). Pojistné plnění viz tabulka níže.
Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta I.B)
  • 38 Kč za osobu a den, děti do 18 let 24 Kč na den. Zahrnuje variantu I. A + pojištění stornopoplatků (do výše 80 % ceny zájezdů, maximálně však 15 000 Kč). Pojistné plnění viz tabulka níže.
Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta I.C)
  • 96 Kč za osobu a den, děti do 18 let 48 Kč na den. Zahrnuje variantu I. A + pojištění stornopoplatků (do výše 80 % ceny zájezdů, maximálně však 75 000 Kč). Pojistné plnění viz tabulka níže.

Obsah a limity pojištění pro zahraničí (.pdf)

Pojištění je třeba uzavřít ihned při sepisování závazné objednávky. Do celkové částky za pojištění se započítává každý den pojištěného období (tj. týdenní pobyt od soboty do soboty = 8 pojištěných dnů). Pojišťujeme pouze občany ČR.


Doprava

Všechny pobyty, které nabízíme jsou určeny pro klienty s vlastní dopravou. Při vlastní dopravě od nás dostanete s dostatečným předstihem podrobný popis cesty až na místo pobytu.

 


Nástup na pobyt

V ČR a na Slovensku

  • V den začátku vašeho pobytu budete na objektu očekáváni majitelem v čase od 14 do 16 hodin (pokud není na ubytovacím poukazu uvedeno jinak). Pokud budete mít problém na cestě (tech. závada na automobilu apod.), kontaktujte prosím naši nájezdovou službu, která je k dispozici v sobotu od 14 do 19 hodin na telefonním čísle +420 495 518 151.
  • Na místě vás majitel provede po objektu a vše vám vysvětlí. Majiteli také zaplatíte místní poplatek (ve výši stanovené místním obecním úřadem). Také mu zaplatíte kauci v předepsané výši. (výše požadované kauce je uvedena v popisu objektu a zároveň ji budete mít uvedenou i na ubytovacím poukazu).
  • V den odjezdu pak musíte provést závěrečný úklid. U některých objektů budete doplácet za spotřebovanou energii, plyn nebo dřevo (vše bude specifikováno v ubytovacím poukazu). Pokud bude objekt předán v pořádku, bude vám vrácena kauce. Objekt musíte opustit do 10 hodin.

Důležitá upozornění

  • Ložní prádlo je v ceně. Pokud si máte vzít vlastní, budete na to upozorněni v popisu objektu a budete to mít uvedeno i na voucheru.
  • Kuchyně a kuchyňské kouty jsou vybaveny nádobím (hrnce, příbory, talíře, misky apod.) pro max. kapacitu objektu a k rekreačnímu vaření a stolování.
  • Bazény jsou k dispozici cca od poloviny června do začátku září.
  • Všechny objekty jsou vybaveny dle vkusu majitele a především se zřetelem na rekreační účel objektu. Nábytek je zpravidla účelný, ale vždy praktický a vyhovující rekreačním potřebám pobytu. Ložnice mohou být menší a lůžka mohou být užší, než máte ve „své domácí ložnici“.
  • Některé objekty se nacházejí v rekreačních zónách, voda je v těchto kapacitách pouze užitková a není vhodná k pití (v některých případech je vhodná k pití pouze po převaření). Doporučujeme tedy užívat vodu balenou. Tuto skutečnost vám můžeme i předem ověřit u majitele objektu.
  • Informace o vzdálenostech k nejbližší restauraci, obchodu atd. jsou pouze informativní. Jejich provoz může být v mimosezónních termínech omezen.
  • Upozorňujeme, že většina objektů se nachází v rekreačních zónách, které nemusí mít váš telefonní operátor plně pokryt, tzn. nemusí mít signál pro váš mobilní telefon.
  • Objekty v ČR a na Slovensku se většinou nacházejí v chatových osadách, na samotě, v horách atd. a z toho vyplývá, že příjezdová cesta zpravidla bývá přírodního rázu (lesní cesta, polní cesta, štěrková cesta atd.).
  • Objekty v ČR a na Slovensku s více poschodími mohou mít příkré a úzké schody. Většinou na to budete upozorněni v popisu objektu. Pokud je tato informace pro Vás důležitá (např. máte malinké děti), kontaktujte naši CK a my Vám sdělíme, zda se to týká i vámi vybraného objektu. Podkrovní místnosti mívají zpravidla zkosené stropy.
  • Pokud je uvedeno, že se jedná o ubytování v apartmánu, studiu či části domu tak to znamená, že v objektu bydlí ještě majitel či další hosté (tzn. klienti mají k dispozici část objektu a společné venkovní prostory).

Ochrana osobních údajů

Základní práva zákazníka podle zákona č. 159/1999 Sb. a zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník)

Před uzavřením smlouvy o zájezdu obdrží zákazník všechny nezbytné informace o zájezdu podle § 9a zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, tj. např. místo určení cesty nebo pobytu, dopravní prostředky, ubytování, stravování a další.

Cestovní kancelář odpovídá zákazníkovi za řádné poskytnutí všech cestovních služeb zahrnutých ve smlouvě o zájezdu.

Zákazník obdrží telefonní číslo pro naléhavé případy nebo údaje o kontaktním místu, kde se může spojit s cestovní kanceláří nebo cestovní agenturou, která zprostředkovala prodej zájezdu.

Zákazník může s přiměřeným předstihem a případně po uhrazení dodatečných nákladů postoupit smlouvu o zájezdu na jinou osobu.

Cenu zájezdu lze zvýšit jen v případě konkrétního zvýšení nákladů (například cen pohonných hmot) a pokud je to výslovně stanoveno ve smlouvě o zájezdu, a to nejpozději 20 dní před zahájením zájezdu. Překročí-li cenové zvýšení 8 % ceny zájezdu, může zákazník od smlouvy odstoupit. Vyhradí-li si cestovní kancelář právo na zvýšení ceny zájezdu, má zákazník v případě snížení příslušných nákladů právo na slevu z ceny zájezdu.

Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku) a získat zpět veškeré platby, pokud došlo k výrazné změně jakéhokoli zásadního prvku zájezdu, s výjimkou ceny. Pokud cestovní kancelář před zahájením poskytování zájezdu tento zájezd zruší, má zákazník právo na vrácení ceny zájezdu a případně na náhradu škody.

Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku) před zahájením zájezdu, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu (například vyskytnou-li se v místě určení cesty nebo pobytu závažné bezpečnostní problémy, které by mohly zájezd ovlivnit).

Zákazník může před zahájením poskytování zájezdu od smlouvy odstoupit, pokud zaplatí přiměřené a zdůvodnitelné odstupné (storno poplatek).

Pokud nelze po zahájení poskytování zájezdu poskytnout jeho podstatné prvky v souladu se smlouvou, musí být zákazníkovi nabídnuto vhodné náhradní řešení bez dalších nákladů. Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku), pokud nejsou služby poskytovány v souladu se smlouvou, přičemž tato skutečnost podstatně ovlivňuje plnění služeb zahrnutých do zájezdu a cestovní kancelář neposkytla vhodné náhradní řešení.

V případě neposkytnutí nebo nesprávného poskytnutí služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu má zákazník právo na slevu z ceny zájezdu, náhradu škody nebo obojí.

Cestovní kancelář má povinnost poskytnout pomoc, pokud se zákazník ocitne v nesnázích.

Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku, bude zákazníkovi vrácena zaplacená záloha nebo cena zájezdu včetně ceny zaplacené za poukaz na zájezd v případě neuskutečnění zájezdu, nebo rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že k úpadku došlo po zahájení poskytování zájezdu. Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku po zahájení poskytování zájezdu a je-li součástí zájezdu doprava, bude zajištěna repatriace zákazníka. Cestovní kancelář B&K TOUR, s.r.o., IČO: 465 06 501, se sídlem Komenského 249, 500 03 Hradec Králové, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové v oddíle C, vložka č. 2011 si zajistila ochranu pro případ úpadku (pojištění záruky nebo bankovní záruka) u subjektu UNIQA pojišťovna, a.s., Evropská 136/810, 160 12 Praha 6, IČO: 492 40 480, http://www.uniqa.cz/, zastoupená společností FIDUCIA, s.r.o., Hlavní 681/97, 14100 Praha 4, IČO: 270 82 121, http://www.fiducia.cz/, kontaktní údaje: FIDUCIA, s.r.o., adresa: Národní třída 10, 110 00 Praha 1, tel. číslo +420 272 101 020, e-mail adresa: fiducia@fiducia.cz. Na tento subjekt se zákazník může obrátit v případě, že byly služby odepřeny z důvodu úpadku cestovní kanceláře.

Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2302 je provedena v českém právním řádu zákonem č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění zákona č. 111/2018 Sb. a § 2521 až 2549a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění zákona č. 111/2018 Sb. dostupnými na webových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj (http://www.mmr.cz). Tato forma zveřejnění má informativní charakter.


FAQ – často kladené otázky

Otázka: Co když jsme 4, ale líbí se nám chalupa pro 6 osob ? Kdo budou ti další dva?
Odpověď: Nemusíte se bát, cena je za celý objekt, tedy nikoho dalšího k vám již nepřidáme a můžete si užívat svého soukromí.
Otázka: Líbí se nám chalupa pro 4 osoby, ale máme jako 5. osobu malé roční dítě, platí omezení i pro něj, když spí ve vlastní cestovní postýlce?
Odpověď: Malé děti (0–3 roky) nad kapacitu je zpravidla možné vzít za mírný poplatek. Prosím uveďte tuto informaci do poznámky u rezervace, nebo nás můžete kontaktovat na rezervace@bktour.cz, nebo +420 495 000 3­96 a my vám aktuální stav milerádi ověříme.
Otázka: Když jsou to soukromé chaty a chalupy, není na nich během pobytu přítomný majitel?
Odpověď: Není tomu tak, majitel vás pouze ubytuje a při odjezdu objekt převezme. Nic tedy s nikým nesdílíte. Až na ojedinělé výjimky, na které je v detailu objektu dostatečně upozorněno.
Otázka: Když se nám líbí chata pro 4, ale je nás 6 nevadí to ? (oni se ti dva vyspí třeba na zemi :-) )
Odpověď: Je nám líto, ale toto opravdu možné není.
Otázka: Je možné kombinovat slevy?
Odpověď: Ne, slevy není možné kombinovat, uplatňují se vždy z ceny ubytování a podmínkou pro jejich uplatnění je složení zálohy v předepsané výši. Při nároku na více slev vždy použijeme tu pro vás nejvýhodnější. Cenu včetně slev si můžete ověřit v naší kalkulačce pobytu, naleznete ji hned pod ceníkem.

A slovo na závěr: doma zapomeňte všechny starosti, z mobilu si vymažte telefonní čísla kolegů a zaměstnavatele a hlavně si dovolenou pořádně užijte.